Dla kogo CAST?
- administracja publiczna
- administracja państwowa
- instytucje samorządowe
- organizacje polityczne
- agencje marketingowe
- agencje public relations
- organizacje pozarządowe (NGO)
- przedsiębiorstwa
- instytucje naukowe
Pola działań:
Analiza reklam
Jako jedyni na rynku prowadzimy badania emisji reklam. Chcesz sprawdzić jak długo i jak często w mediach pojawiała się Twoja reklama? Powiemy Ci, czy zapłaciłeś dokładnie za to, co zostało wyemitowane.
Obserwacja konkurencji
Dzięki badaniom konkurencyjnych w przestrzeni publicznej podmiotów otrzymasz niezbędną wiedzę o tym, jak być krok przed nimi.
Analiza widoczności kampanii marketingowej, PR, społecznej
Widoczność każdej kampanii w mediach jest skuteczna dla osiągnięcia zamierzonego celu. Sprawdź, czy Twoja kampania odniosła sukces.
Ocena działań sponsorskich
Jesteś sponsorem marki, wydarzenia? Realnie ocenimy ile na tym zyskałeś – wizerunkowo i finansowo.
Analiza wizerunku medialnego
Zbadamy, czy Twój wizerunek medialny jest zgody z tym, czego oczekujesz. Wskażemy Twoje mocne i słabe strony oraz zaprojektujemy wizję na przyszłość.
Analiza zawartości audycji
Chcesz się przekonać jaka tematyka informacji medialnych dominuje w konkretnym czasie lub medium? Ile miejsca i czasu poświęca się na newsy, a ile na publicystykę? Czy emisja reklam jest zgodna z założeniami nadawcy? Sprawdzimy to dla Ciebie.